a place for you in my heart

igår, så var jag och daddy ute och körde lte. till ödåkra, till väla där jag gjorde värsta klabben. skulle parkera så hade min högra fot hamnat på kopplingen så när jag skulle bromsa gick det inte så bra så vi körde över hela parkerings grejen. haha gissa om pappa blev arg? Tur att jag är hans ögonsten och att han inte kan vara sur på mig särskilt länge ;) *mhoahhaha utnyttjande* hahaha. köpte lite jord och grejer och körde till Härliga hem för att leta efter en skön solstol till mammi som hon ska få i presse på måndag. Men hittade ingen fin. Sen fick jag brottom hem för jag skulle ju faktiskt sola med anna, gäller ju att passa på! Så körde snabbt hem till henne och stekte lite men det var faktiskt lite kyligt. Efter ett tag fortsatte vi att kolla på oc från första början och dem är ju såååå bra. Jag min tönt började ju kolla på det inna julen eftersom jag bestämt sa att jag inte pallade följa en serie till. Men som issa sa, du kommer älska det mer än mig. Och jag tror faktiskt det <3
Så när manne kom hem till mig igår tvingade jag honom att kolla och jag är ju så mesig så att jag gråter i varje avsnitt. Haha jaja, så kan det gå.

Nu ska jag snart bege mig till skolan men jag tänkte dela med mig med mina två nya favvisar;
Tracy Chapman - the Promise
Jepp Buckley - Hallelujah, går det att göra ngt annat än att gråta till den?!

Heeerååå


image11


Kommentarer
Postat av: elinor

ocool tröja ? :D

2007-04-18 @ 22:04:22
URL: http://littleellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0