efterlängtade fredag <3

äntligen är den här, fredagen jag väntat på i två veckor ;D (eftersom jag inte kunde gå ut förra fredagen pga resa)
Men ikväll sker det och den börjar på stinsen med en drink och sedan blir det steakhouse och tivvan i vanlig ordning. Har dock lite huvudvärk men ipren botar allt (enligt mig).

här får ni se en bild på mig och älskade issa. Ikväll ska jag INTE sluta som den kvällen (jag ska vara snäll och dela med mig, issa hittade mig på tågaborg efter att ensam ha gått från västra berga. fick lyft/bära mig hem och väl hemma.. jaa. haha för mycket av det goda som sagt).

image7

Ska vi vara ännu mera personliga så epilerade jag nyss armhålan och fy in i helvete vad ont det gjorde. Det var skönare att tatuera sig än att göra det!! Självmordvarning, och jag kryddar inte!
men som sagt, ikväll är det en tjejkväll och jag hoppas att den ska bli väääldigt trevlig!

Igår när jag kom till stallet så hade dem andra fått för sig att vi skulle rida ut, och så blev det. så himla mysigt och vädret kunde man absolut inte klaga på! Man kunde nästan ridit i tshirt! här får ni se en bild på min lilla favvis (som jag dock inte fick rida igår). Visst är han söt? :) Tyvärr vet jag inte hur man gör sånna coola ramar får nog fråga anna hur man gör, hon verkar ha pejl på det! http://arichter.blogg.se
hihi här gör vi reklam ;D 
image8

Ha en trevlig dag!
Puss och Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0