gaaaaaaaaah

varför kan jag inte ladda upp bilder? Riktigt sugit. galen på detta dumma och endå envisas jag med att fortsätta skriva. Im such a freak. haha.
idag har jag shoppat, fast att jg inte får/har råd/borde. Lite shopaholic varning. Efter det satt jag och diana i solen den lilla studen innan vi hamnade i skuggan på mezo. Jag drack faktiskt apelsin-blodapelsin juice ist för en onyttig caffemocca! tummen upp för mig! men jag råkade köpa en liten liten ynka brownie :$. men ska faktiskt träna ikväll så det jämnar ut sig! hihi.
24 dagar till costa brava enligt issa, så mycket koll har inte jag. jag vet bara att imorgon är det EXAKT tre veckor kvar! underbart underbart!

Igår var jag hos en snygging och pluggade lite medans han kollade på dem OC jag tjuvkollat på. Buse är jag. Men sen kollade vi två avsnitt som jag inte sätt. verkligen, älska OC! sedan sov vi så gott och jag blev lite ledsen när han skulle lämna mig för att kila till jobb ;/ buhu. men sånt är livet om han ska kunna skämma bort mig ;) hahahah.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: coachen

jaså här fuskas det med brownie. du får du allt träna bättre!!

2007-04-25 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0