Hejhej


image3
Hej alla söta ;)
Sara heter jag, och det är väldigt viktigt för er att veta eftersom hela bloggen då ska handla om mig ;) (finns det något intressantare?)
Min absoluta idol är Ebba von Sydow (tips: http://www.veckorevyn.com/ebbasblogg/)

Hon är min enda idol här i världen och jag litar på henne till 100 %. Hennes bok är ju fantastisk. Tänk att jag ens en gång i tiden kunnat bära vita jeans?! Tack Ebba för att du kom in i mitt liv ochgjorde så att jag tog mig i kragen!!

En annan sak jag vill göra klart för dig är;
If you ain't got no money, take your broke ass home
jag menar, jag kommer ifrån LARÖD, den rikaste delen i hela helsingborg (uträknat av hd om det nu är ngn som frågar), jag kan inte umgås med vem som helst. Lite mer om mig då, min favorit mat är ju då oxfilé med något gott till det, och efterrätten är väl rätt självklar; prinsesstårta och drycken till det är champagne. Från Champagne i Frankrike, vart annars? Behöver jag ens förklara min klädstil? Titta bara på bakgrunden. Bubbelgumsrosa och svarta pumps till det.
På helgerna tycker jag om att umgås med min bitch (härmat paris och nicole, förståss) Anna som också bor i Laröd. Kan ju inte umgås med andra dem är ju sååå mycket fattigare. Möjligtvis går tågaborgare också bra. Ja vad gör då jag och Anna? Jo vi åker till Stockholm på helgerna och är självklart på Spybar och sturecompaniet med våra dolce solglaögon. Kan tänkas att jag sätter på mig en SVART LDB, men, bubbelgumsrosa är ju favoriten.

Ja det var allt för mig! PUSS *smack*

Kommentarer
Postat av: ananyym;)

men de va ju kul för dej;)

2007-04-09 @ 22:44:51
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA u GOO GIRL!... if you ain't got no money take your brooke äs home! HAHAHAHAHAHA DÖDA MAAAJ

2007-04-09 @ 22:47:27
Postat av: du..

Bara så du vet, det är helt okej att umgås med Ramlösabor med. Dem som bor i "gräddområdet". Ett citat från hd "Ramlösa är ett exklusivt område av Hbg." ;)

2007-04-09 @ 22:47:59
Postat av: Rich bitch

Jag har pengarna.. så umgås med mig ;)
Du & jag - men jag föredrar Diorsolglasögon. Dolce är så förbi...

2007-04-09 @ 22:48:57
Postat av: Personlig tränare

Behöver du en personlig tränare? Som kan få ditt rika ass på G? Give me a call!

2007-04-09 @ 22:49:59
Postat av: ??

En fråga, vilken bil kör du? Själv så föredrar jag stadsjeepar. Men du kanske är en BMW-tjej?

2007-04-09 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0