my lovely weekend

fredagen började med tb-dag och sånt tråk och sedan fick jag hem mig en pudding, diana ;) vi softade, gjorde smothies eller hur det stavas och ja, mös. Fixade oss och för en gångs skull var vi klara i tid! WOW! haha, händer ALDRIG! iaf, iväg till fölsegrisen (Bell) åt, drack, och snackade skit och åkte till tivvan där vi skakade våra rumpor all night. jag och diana höll varandra sällskap på bussarna tack vare telenor-gratis. ME LOVE IT! hihi.

I lördes åkte familjen till Ystad för att gå i stan, fika, luncha, gå på teater! Jag älskar teater. Kalla mig nörd, men ja. det är jätte roligt. Vi såg fröken April, heeel go. efter det var det en sen middag för att fika igen, på något som hette Soft Social Club, lite bagatelle stil, fast mysigare! Nannade över och sedan åkte vi hem idag. Jag och daddy övningskörde lite för att sedan köra hem till min bejb.
Det vi har gjort idag har varit att kolla på oc (äntligen klar med hela säsong 1, men fyyyy vad jag grät. helt otroligt :P) för att äta middag på mezo. super gott. Och när vi kom hem till honom så fick vi en överraskning ;) min lilla sessan föddes. hihi om jag nu ska ha en och jag SKA! hihi. ter små söta kattbebisar!!! jag är så glad! vill ha en nuuuue.
Vår andra katt heter nämligen Prins så jag tyckte att Sessan vore sött :)

Back to OC ;D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0