solning med anna <3

Idag har jag och anna sett ut ungefär såhär; image9

can't complain. Himla härligt och ligga i trädgården och bara snacka en massa skit och få lite färg :)
förrutom att anna hade hysteri över alla små insikter och söta nyckelpigor så var allt trevligt;d
Gårdagen blev inte riktigt som vi tänkt, allt började bra på stinsen med issa,kajsa och bell och ngr goda drinkar för att sedan bege sig till steakhouse och ta några (?!) shottar. Hehe, jag och issa var på g för dem, dem är ju såå goda. Gräddkola, mums! Iaf, vi gick till tivoli som var sjukt tråkigt hela kvällen. Kan inte Helsingborg skaffa sig lite nya uteställen?! hade varit perfa nu inför sommaren..
NU väntar jag på mat och jag hoppas att den kommer alldeles strax. pappa har gjort eller ja ska grilla fläskfilé och till det massa tzatsiki. Hej anna, jag kommer lukta gott sen när vi myser ;) Hhehe. Och jag vet en som är väääldigt avensjuk, nämligen manne. Jag vet hur mkt du älskar pappas grill och tzatsiki! hihi,

Nu ska jag gå och fixa till mig lite för min pingla ;D hhi. Over and out
ps. Hur kan man vara rädd för dessa små ofarliga söta nyckelpigor?! ds. image10


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah!.. asså nyckelpigorna kan faktist bita en!...:D... snart kmr du te maj!..

2007-04-15 @ 12:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0