Tänk vad lite smink kan göra?!

image12

Ja det är Eva Longoria, den sötaste tjejen jag visste (?). Okej hon är väl inte så ful utan smink, men det är ju en enoooooorm skillnad. Så här ser ni killar, den tjejen som ni ofta brukar tycka vara snyggast. Ta en titt till. Uppskatta då er flickvän utan smink för hon är säkert mkt snyggare än vad Eva är!

Här sitter jag och myser i mitt lilla rum och jag är inte alltför sugen på att gå utanför dörren idag. Vädret är inte så lockande precis...
Igår var man på körskolan och sedan hos issa och fikade lite med hennes mamma, eftersom hon fyllde år, och sedan var jag och bell duktiga och gick på kickboxning.

Nu ska jag återgå till det jag borde göra, plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0