härmapa är jag allt ;D

I brist på annat, och för att jag surar för att bilduppladdingsgrejset inte fungerar!

Första:

Operation? Halsmandlarna ;/
Första piercingen? öronen?
Första bästa vän? Annapanna stekte fläsk ;D hahah. som du hatade den ramsan!
Första priset? ngn simtävling för en sisådär hundra år sedan!
Första sporten du började på? GYMPA 4-life!
Första gången? hemlighetstämplat ;D
Första semestern? skidsemester i österrike blev man släpad på när man var 3 mån :S
Första konserten? kommer inte ens ihåg:S
Första kyssen? i sjuan om jag inte minns fel!
Första kärleken? long time ago..

Favoriter:
Filmer? Beauty and the Beast, utan tvekan!!
Tv program? hm svårt att välja, dh, oc, greys?
Musik? Går i vågor, allt från rnb till rock till lungt.
Drink? CostaBravas SurfBars Sex on the beach ;D finns många godingar ;D
Kroppsdel (på tjej/kille)? ögon ;D
Sport? ridning och gymmandes (när jag orkar)
Favoritplagg? klänning!
Klädmärke? Gina tricot är billigt&bra! Får inte plånboken att eka ;D
Vad/vem du sover med? Min lilla bulle när han inte snurrar 375 varv (vilket han tyvärr kan göra rätt ofta och då blir det soffan :( ) Annars är Diana rätt mysig hon med ;)
Skola? Vem vill gå i ettan nu? ingen ingen. vem vill gå i tvåan nu? ingen ingen. vem vill gå i trean nu? ingen ingen.
Bok? puh, det finns många! ingen direkt favvo. men chiclitt är lättläst och trevligt;D

Just nu:
Äter du? inget
Dricker du? vatten
Lyssnar du på? Christina Millian, dip it low.
Väntar du på? att något skojjigt ska hända i mitt liv! (tyvärr kan inte alla ha lika roligt alltid som en viss MISS)
Tittar du på? bloggen som jag skriver på?
Har på du på dig? naken :$ hihiihihih. nej shorts och mysetröja

Din framtid:
Barn? ja tack, men kan man hoppa över födandedelen?
Giftemål? rik man sökes ;P
Karriär? inte kommit så långt än ;/ hemmafru? ;D

Vad du föredrar(motsatta könet):
Läppar eller ögon? läppar
Kramar eller kyssar? både och, kramar är det gosigaste som finns!
Kortare eller längre? läääängre..
Snygg mage eller snygga armar? armar ;D
Busig eller lydig? lär dig tygla din man...

Har du någonsin:
Kysst en främling? vem har inte?
Druckit bubblor? myyyy bubbles!
Tappat bort glasögon/linser? ja.
Brutit ett ben? nej, tur det!
Rymt hemifrån? adå ;D
Röntgats? mm..
Krossat någons hjärta? iiingen aning.
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? tyvärr
Gråtit när någon dött? tur jag har, känner ingen nära som dött!

Tror du på:

Gud? ibland
Mirakel? ett antal gånger har det nog skett ;D
Aliens? Nej
Magi? maybe baby ;d
Himlen? nått måste man tro på!
Tomten? hihi aa då :d :P
Sex på första träffen? Neeej
Kyssas på första träffen? jappsi
Änglar? adå ;D dem sitter här och spanar på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0