hur ska jag kunna klara mig?

utan dig?? ja det förstår jag inte, 4 lååååånga månader. :(

fredagen: Har bestått av "rör din lilla rumpa  runt"-låten som jag fick av Sarah nu på kvällen, den livade upp!
Annars har jag försökt plugga körkortsteori (20 min), kollat på våra bästa år och trixat med min dator som ska omformateras! Hittade ngr gamla bilder ;D
men kan inte lägga upp den, mongo blogg! :/ Vill ju dela med mig ;D
en annan dag får det väl bli..

Lördagen: blir 80års kalas och lite avsked till diana, fast det är ju en vecka kvar! (Tack gode gud) Det är ju du och jag som hör ihop, "bantarna"- ger upp efter en dag. (där ljög jag, vi ger upp efter en halv). Det är vi två som vet hur man softar till max (ligga på madrasser på golvet med massa kuddar och täcken och kollar 2 1/2 men). Och nu ska du bara lämna mig, sådär. i tråkiga helsingborg!

rör din stjärt gumman, du ser ut som cat woman ;D
image28

HAHAH MÅSTE BARA TILLÄGA!

diana. ladies love cool james säger:

jag brukar ofta drömma att jag är brunetten, du är blondinen och helge e günther
SEN SKREV HON:
diana. ladies love cool james säger:

klart jga skämtar trögo !!!

men jag tror hon ljuger ;) det är hennes dröm!!!


Kommentarer
Postat av: miss d

hahahahha okej jag erkänner, D E SANT! min dröm;) fan asså.. sämst på att banta& bäst på att lata, lär mig kartan för helvete!! haha nu fattar ingen :P synd egentligen att man inte kan umgås en dag bara för att den enas ansikte svullnar upp till ett mongo ? :(

2007-08-03 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0