imorgon..

image31

ska vi gotta oss med sådant här!! ;D muuuumma. hihi
bara det är hyffsat väder, hade ju tänkt att vi skulle sitta i partytält, för inne får inte alla plats :) men det löser sig, man får ha en xtra tröja.. Har faktiskt dammsugat där nere, resten får vara dammigt, haha.

Igår var jag på gröningen med bell lite och solade oss, men efter ett tag skulle hon till sin mamma så då åkte jag hem och fortsatte att sola här hemma. DÖ Varmt eller vad? Fick duscha mig i trädgårdslangen flera gånger, men det var härligt! Sen åkte min familj+en annan till gröningen (igen) för att ha picknick. myyys. sen åkte vi till fredriksdal och kollade på teatern där. helt ok =) var en hyllning till bröderna marx....


Nu ska jag kolla freshprince in bel air och gotta mig. SOOO LONG :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0