muskelvärk

har jag i hela ryggen och i mina lår. Så om jag går lite hm.. lustigt, så vet ni varför. Och vad beror detta på? Jo första ridpasset i torsdes, men det gick hur bra som helst! Var först mega nervös, inbillade mig att jag fått hästfobi under sommaren (trots att jag ridit under sommaren?? hmm jag är som jag är) och bad om en snäll häst och Rosie sa att hon redan skrivit upp New Deal till  mig http://www.helsingborgsridskola.se/. (ni får klicka på hästar och sedan på new deal för att kolla, om ni nu vill vill säga). Och jag var mega nervös. Men det löste sig för dte visade sig vara typ världens finaste pålle, heeel nöjd är jag. Hoppas bara hon är lika go de resterande tre gångerna jag har med henne innan det är dax för byte!

Nej nu ska jag kolla vidare på greys ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0