So beautiful

sitter nu och lyssnar på Darren Hayes - so beautiful. Så himla mysig. Vädret suger och det är mulet/regn och kallt. Vart tog denna sommaren vägen? Tur att man var iväg i tre veckor i kroatien/berlin så man fått lite sol på sig!
Fick nyss ett mejl (eller ja inatt, men jag såg det nu) av diana. Det lyser upp hela min dag att få reda på hur hon har det, och man får se lyckan i henne. Jag hade också velat våga bara åka iväg! kanske kanske, blir det en flytt snart? För helsingborg är ju sååå tråkigt så det finns inte!! men lite trist att lämna allt som är här, men man behöver ju inte säga lämna :) äsch finns så mycket jag vill göra och jag är ju så dålig på att ta tag i saker och ting så jag lär väl bo här tills jag är 93 och hamnar på hemmet och är dement och då kommer jag endå inte komma ihåg något :)

Läste idag i hd (ja jag är en nörd) om att personalen på ängelholms hembygdspark har sålt kaninen som dem bara lånat! Jaha? Hur störd är man då? Tänk så hade jag börjat jobba där och en dag frågade chefen, vad har du gjort idag? och jag svarar "nej jag har sålt tre getter och en gris till en familj som gick här idag". Nog normalt! Ibland undrar man vad folk har mellan öronen!

Funderar på att ta en lååång dusch, lägga inpackning och sedan gå och kolla lite på greys anatomy säs. 1 som kom igår? Låter som en himla bra idé enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0