träning med bellan

image41   <--- så har jag och Bellan sett ut idag, iaf nästan ;D haha. riiiktigt svettigt, men vad är annars tanken med träningen? är riktigt stolt över mig själv! Har inte ätit godis/kaka/chips på hela tre dagar, och det är länge för mig!! bara går och tänker på choklad, mumma! haha. iaf är väl vårt mål att se upp typ såhär:
image42
Hon har ju galet snygg kropp, men så tränar hon säkert 2 timmar om dagen med en PT.
För övrigt har jag väl inte gjort så mycket mer intressant, varit på komvux och lite sånt grejs med Elin&Carro. Det är dumt att man var så lat, och att systemet är så knäppt. av ca 35 ämnen, 12 g och resten VG tycker inte jag är dåligt. men enligt det dumma snittet så är det de. SUX!!!! Blir lika förbnannad varje gång jag tänker på det, och anders. j'ävla cp lärare. gjort min framtid kass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0