Väla&Mys

igår var Issa&jag på väla och shoppade lite. inhandlade en mysig tröja/tunika i en härlig mörkröd färg och ett par tajts eftersom jag slitit ut de andra ;D men det är ju så mys, och 99 kr är ju knappt någonting :) Efter det gick vi och åt lite gottit på grafitti där vi fick sällskap av Amanda&Ervin ett tag.

På kvällen bar det av till Amanda där vi började kvällen med tacos och snack om costa brava. Elin, Issa, Carro, Amanda och jag var det då =) Alltid lika roligt att prata om costa brava, för det var ju det roligaste under hela gymnasiet ;D                                   
 Våra tacos såg väl inet fullt så smaskiga ut men våra var goooda. Allt för längesedan jag åt det!
Efter det hade vi lite film mys med maaassor av godis medans vi såg apocalypto. En väldigt speciell film. Det är andra gången jag försöker se den då jag somnade när det endast var 30 min kvar i slutet sist jag såg den ;D menmen. Sen pratade vi lite minnen och alltmänt mös. Som en kväll med tjejerna ska vara :)

Nu funderar jag på att ta bussen ner till gymmet och vara lite duktig, ska bara orka resa mig och byta om :)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0