you got the hotness

hihih dax att blogga av mig lite känner jag. men enligt "reglerna" för bloggnings ka man ju blogga ofta, och inte om mycket! hahah jag är tvärtom.
dagens stora nyhet (som jag skulle skrivit i måndes): JAG HAR FÅTT JOBB! så jävla gött att äntligen vara inne på arbetsmarknaden om man säger så. var så jävla nervös i fredes när jag skulle på intervju! ingen fick veta förrutom elune, issa och sarah! och daddy ;D hehe. men på söndagen ringde chefen och ville att jag skulle komma!
Första dagen var heeemsk. sååå mycket nytt och sååå mycket man ska kunna. fick hem en pärm om vad man "ska" kunna, grät och så. var så trött och det var så mycket. men nu, i love it. om jag inte skrivit det så är jobbet på max hamburgare i hyllinge. avståndet dit suger, men det fixar sig m. lite trix! personalen är hur trevlig som helst och ja. just nu jobbar som extra, och om jag vill vara kvar och om han vill ha kvar mig i oktober blir det heltid/deltid, vilket jag känner för. men som sagt, avståndet suger!

dagens längta efter: FREDAG!! haha. så hiiimla mys. daddy har inhandlat vinare till mig och vi ska busa, jag anna bell och vilka det nu än blir. (issa har ju svikit och åkt till grekland (fast det har jag vetat i typ ett halv år) hehe) men ska bli roligt. inte varit på tivvan på heeela sommaren. (där ljög jag, samma dag som jag kom hem från kroatien var jag där, och en gång på tisdagsklubben). Men nu är suget tillbaka! wiiie.

Så skoj att mejla om diana, vi delar vår sorg, vår lycka. hihi. du är bäst, och jag tror att du snokar här eftersom du kommenterat ;) älskar dig min grisekno. hhahah. när jag tänker på dig och mig när vi såg på disturbia hos mig. och när vi fulade oss med händerna. då dyker ett STORT smajl upp i fejjan på mig! hiih. minnen när dem är som bäst!

Hoppas att amanda tyckte att det var skoj att läsa;D börjar kanske nästan bli lika bra som MISS N? ;D

PUUUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS till jobbet!!!!

2007-09-05 @ 09:46:58
URL: http://helle86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0