julen är på väg

med stora steg och jag har fixat tre julklappar? panik. och nästa vecka är jag bara ledig på tisdag, är inte ens ledig lillejulafton. men det är pengar! och på julafton ska ju tillochmed diana vara hos mig, kommer bli riktigt mys tror jag =)

nu sitter jag hos diana och borde egentligen läsa igenom manualen jag lånat hem från jobbet, men är lite slö på det. mycket roligare att sitta på msn.. ;D

igår var det sen middag på mezo med diana efter att elvis kommit och hämtat mig, riktigt snällt. hemma kunde man ju inte sova inatt, eftersom de skulle bygga en vägg i huset så tog jag mitt och sov hos diana. härlig sovmorgon och frukosten åts vid 14. skönt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0