magnus betnér

är förmodligen sveriges sexigaste kille. antagligen inte alls min smak egentligen. men fy. så jävla bra är han. kan inte sluta skratta =) tur, man behövde lite uppmuntran eftersom man just nu inte är på topp! kan ju inte alltid vara det...


jag har aldrig varit med om att närastående som har dött.. och hoppas inte att jag kommer vara med om det på ett tag men jag kan nog gissa hur det känns.. känns som om att min bästa vän gått bort.. och det är sjukt tungt. det som är "bra" med det hela, är att du fortfarande lever. men på ett sätt känns det bara värre. du är så nära men endå så långt bort. fy så får man inte säga egentligen, men det är så jag känner.. ett stort tomrum har du lämnat efter dig och vad som än händer, så kommer jag alltid att älska dig så mycket. Fem år tar inte en vecka att glömma.....



nej åter till sveriges sexigaste man och "inget är heligt" showen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0