Tjingeling!

var ett tag sedan, har ju hunnit med både det ena och det andra ;D
Fyllt år och diana har kommit hem och en arbetsvecka till har gått och så.. Äntligen är du hemma, diana lilla. haha ;P är så mys =) och denna veckan har verkligen slitits, jobb mån,tis,ons,tors,lör,sön &mån igen. usch usch usch. tack snälla Calle som tog 4 timmar av mig igår. behövde verkligen sova ut efter den helgen!


ihihi. snart får jag besök (eller snart och snart, om nån timme) av diana och då ska vi baka pepparkakor. ska bara leta reda på julskivan så jag får in lite julfeeling. den är heeelt borta. sen längtar jag galet mycket till vår personalfest den 25! kommer nog bli lite röj ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0