torsdag

och jag höll på att säga att det är säsongsavslutning på ridningen, men menar såklart att det är sista gången för denna terminen. tiden går sjukt fort och det är väl både possitivt och negativt.  efter ridningen tror jag det blir ett besök hos mormor & morfar =)

i tisdes fick jag besök av diana men vi orkade inte göra några pepparkakor utan snackade massa och sen fick vi för oss att promenera in mot stan och köpa godis =) fin liten powerwalk. nu ska man bara orka ta tag i det seriöst och börja gå till gymmet också :) men det var riktigt mysigt att gå, speciellt när det var mittemellan ljust och mörkt och man såg alla juleljus. jag älskar julen <3<3

igår så följde jag men diana in till stan när hon skulle jobba, och köpte lite julklappar. och fy vad snäll jag är. är inte min bror ruskigt snäll så tar jag tillbaka det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0