uppdatering

ja dagarna bara rusar förbi och snart är det ett nytt år. helst av allt hade jag velat vara hemma imorgon äta god mat och gosa ner mig med massa sex and the city. men det känns så förbjudet att göra det på nyår? att man nu börjar bli rejält förkyld gör inget bättre!

Julen har varit mysig och var tyvärr snabbt förbi. åt julmat en och en halv gång? (halv pga att det ena var jullunch). juldagen begav man sig och hade party med maxarna, tacos och massa mys! ohh vad de människorna är underbara ibland. vissa mer än andra :) annandagen var det jobb och sedan utgång med massa bejbs, troligen den bästa utgången på länge och kommer inte slå nyår. cardan till halv fem då gick jag och issa hemåt. bakis som en gris var jag när jag tvingades jobba halv tolv! hihi. men det klarade man med.. torsdag kväll blev det tp spelandes med johan, chistoffer och calle och jag kände mig så jävla korkad. dumt spel. kunde ju knappt nånting. jo en fråga, haha, hur hög får en ponny lov att vara och då hade Tp tillochmed fel! ;D fredagen åkte jag hem till issa och åt lite efter jobb för att vid 12 bege mig hem och sussa sött!
igår var jag på väla med issa och hennes mamma, bytte ett spel och så.. sen blev man hämtad av mina maxare för att hämta singstar och lite så :) så åkte vi till johan och sjöng singstar från typ 20 - 02. myspys :) kanske därför jag har lite ont i halsen idag ;) har varit på kalkonmiddag hos några släktningar i halmstad idag. älskar det!

så är det ett nytt år, har en massa underbart att titta tillbaka på..
* costa brava
* balen
* studenten
* kroatien med familjen
* helt underbar sommar med manuel i lägenheten. och allt mys vi har hittat på.. när manuel jag och marcus var ute med marcus båt och manne för femtioelfte gången klantade sig och hoppade i vattnet med marcus mobil i fickan...
* alla grillkvällar
* helsingborgsfestivalen, eskobar var underbart. wallmans tältet ännu underbarare och massa mys med manuel coh grabbarna.
* börjat jobba på max som gett fina vänner som gör att man längtar dit!




sen en del tråkiga.. manuel och jag är ju inte tillsammans och det känns sådär. men har ju faktiskt inte gått så längesen det tog slut, så det är ok att vara ledsen. är väl delvis därför man är sådär inför imorgon, att inte få fira med honom. betyder ju fortfarande riktigt riktigt mycket och älskar honom djupt. så det känns...


nyårslöften 2008:

* ATT TA MITT JÄVLA KÖRKORT
* spara pengar, är en sån slösare!
* börja träna lite mer, ta hand om mig själv. att gå till gymmet en gång varrannan månad räknas INTE!
* inte gå tillbaka till gammalt skit. sluta ta skit från andra och tänka mer på mig själv. för så har jag lärt mig att alla andra gör. varför ska då jag gå runt och oroa mig för allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0