Grattis!

min älskade diana <3<3 snart kommer du hem! ohh vad jag längtar! hiihihih. buse till max.
på tal om max hände världens knas grej igår på jobb..
det kom en kille som kom för någon dag sedan i driven, så han bara är allt bra idag och jag svarade jotack själv då? och lite så.. sen när han får maten säger han, skulle man kunna få ett kvitto?.. med ditt nummer på?.. hahah det var nog dagens. tänk att någon tycker att man ser söt ut i de kläderna! knasbollar. hahah. jaja :)

nu äre dax att bege sig in till stan och hålla max sällskap medans han gaddar sig! (mycket max här tycker jag..)


lite gammal bild, men det var den enda jag hittade med kort varsel ;)
HOPPAS ATT DU FÅR EN UDNERBARDAG DIANA OCH ATT DU FICK MITT SMS! ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej alskling:) tack sa mkt for inlagget o smset! ja jag fick d forlat att jag inte har svarat berattar nar jag e hemma lite mer nogrannt m har ocksa vart valdigt sjuk precis som du, ser jag!:( har inte varit i skolan hela denna o forra veckan.. vaknade for en timme sen ska dra o kaka frukost nu, usch jag har en dalig magkansla behover prata m dig, forresten festa for mig ocksa pa fredag! kommer tanka pa dig da:D ska pa koncert ocksa da:D vad onskar du dig?! skriv ett helt inlagg sa fort du ser detta om vad du onskar dig hihi! alskar dig mitt hjarta sanrt e du ocksa en fodelsedagsgris hihihi

2007-11-27 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0