helgen

som gått har varit såå bra. I lördes hämtade simon mig här hemma så åkte vi till issa för att sedan åka till maxi och inhandla lite tacostuf. blev matlagning och mys och singstar när zsolan kom ;D så himla mys att träffa er igen, är alldeles för sällan! på söndagen övningskörde jag lite och mös här hemma för att sedan åka till issa och träffa simon&zsoli, igen! ;D vi åt pizza/kebab på torino och hyrde en film som verkligen var askass. haha. men trevligt var det iaf. på måndagen skulle issa passa en ny liten vovve som jag blev helt kär i. även om utseendet inte är det finaste ^^ så himla gooosig. <3 sen gick jag och åt kinamat med bellan som vanligt?;P men det är juu sååå gott..

image69

sen var det jobb mellan 17-23. en lugn och skön kväll med michelle :)

idag ska jag träna, (hör och häpna), sen blire jobb igen, 17-23.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0