i party like a rockstar, look like a moviestar and play like an allstar

igår vare party för hela slanten med anna. trevligt värre. först singstar hemms hos mig med vinare och gott humör!
sen begav vi oss in till tivvan och tog stämpel och gick till stekhuset och köpte cider. var riktigt roligt igår, kan inte sätta fingret på vad, men allt var bra. människorna musiken, allt? var där till stängning för anna råkade spola ner sin lapp (normalt?) så gick vi till JANNES och åt kooorv. muuumms. hhihi. men vi var endå mer hungriga så vi tänkte vad gott med wook som vi åt igår kväll. kommer hem, öppnar kylen, så är där ingen! och där var typ hur mycket som helst, fattade nada :P så anna åt sig mätt på chipsen som var kvar och jag tog nudlar och sweet chilisås. hhaha.
sen hade vi genomgång, ellerja, anna hade av kvällen: "asså allt var ju bra, singstar, tivvan, steakhouse, tivvan, korven, bussen". sen sussade vi söööött. morgonen börjades med kareoke igen men rösten var ju sådär. haha. så vi sööög.
 

anna & jagsjunger ;)

och idag har jag bara varit en hel del bakis, så det har fått bli lite värktabletter wook (som tydligen hade stått nån annanstans) och ngr timmar sömn. nu ikväll blir det mys hos simon med tacos och underbart sällskap. tycker att han kan komma och hämta mig NU för jag saknar det så.

Kommentarer
Postat av: Isabell

och jag som inte kunde vara med :( men jag lovar dig, när jag kommer hem från paris så ska jag ut med dig och sjunga singstar så länge du vill (efter någon vinare då...) hihi

2007-11-18 @ 19:01:52
URL: http://ibergsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0