måndag

idag ville jag ju luncha med bellan, men hon jobbade. hon som alltid är ledig på måndagar annars. vad synd..
själv jobbar man 16-23 idag, rätt ok pass. måndagar brukar vara lugna.. och hela helgen har varit helt ok, trots att jag jobbar 13-23 både lör&sön. mycket jobb, men förhoppningsvis blir det goa pengar ;D

men imorgon ska jag iaf träffa bellan ett tag ska bli skoj! Sen är det ju dh på kvällen, verkar vara såå spännande. jag blir ju alltid så rörd! en tönt är jag allt.
och igår såg jag sandorslashida och jag måste säga att boken är mycket mycket bättre. precis som isprinsessan av camilla läckberg. håller på att läsa den nu och den är jätte bra (har dock redan läst trean för pappa var trög och köpte fel bok). så i fredes gick del ett av två som serie. och den är ju sååå kass. ser ut som någon jävla hemmavideo och jag hade tillochmed varit en bättre skådespelare!

måste nog ta tag i mitt bloggande, blir inte så mycket av det tycker jag. ;D


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jepp imorgon blir det du o ja... och kinesmat :D ohh jag längtar redan. käkade kycklingpaj idag med fullkorn. så jag förtjänar gooo mat imorgon.. hihi. puss

2007-11-05 @ 22:12:10
URL: http://ibergsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0