min älskade lillebror

Nu är jag faktiskt lite orolig, fast att du och jag kan vara som hund&katt och jag kan tycka att du gnäller lite mycket så är jag faktiskt orolig. Tycker inte om att se att du mår såhär dåligt, hoppas de hittar felet på dig snart!!

var nyss och solade lite, lite vardagslyx när det är så grått och kallt ute. så snart får man väl en fin fejkbränna hoppas jag. haha :)
ska hoppa in i duschen och göra mig fin för bellan ;D haha. ska nog ha min tuffe tshirt, inviga den :)



igår fick jag lite panik, var och köpte lite godis på maxi innan jag började jobba. när jag betalade fick jag en smärre shock för det var över ett halv kilo! MEN jag tog faktiskt en massa tunga grejer, haha säger vi? och inte nog med det kom det knappt några gäster igår så det var en riktigt skön kväll, bara gick och smååt en massa gottis och så! tihi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0