party tonight!

hihi ikväll är det party och är såå laddad. dock ett litet minus att man måste jobba imorgon, men en ipren så är man väl på topp igen? ;)

först bär det av till bell, där vi ska äta lyxmiddag = pizza. Sen får vi se om vinet är gott som pappa köpt till oss! hoppas på det! Han brukar ha ok smak, men dock lite för vuxen för mig. är fortfarande glad för alla söta viner som snabbt slinker ner ;D
har nyss packat min väska med lite olika alternativ på tröjor som Bell sedan får hjälpa mig att välja. hihi.

Igår var man i  Karlskrona och jobbade. En jävla bit och köra bara. Tog mycket längre tid än vad vi trodde! Men det var skoj att vara på ett nytt ställe. Men allt var så mycket mindre, precis som att köket krympt i tvättmaskinen eller något. så jobbade jag och Michelle med två tjejer från kristianstad och det gick helt ok, tyckte iaf jag och michelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0