suck

inget går som jag vill? Min födelsedag om drygt en vecka och varken Diana, Elin eller rebecka kan komma. så himla trist. menmen, vi får säkert kul endå :)))

varit duktig och städat mitt rum, dock för att pappa tvingade mig! men nu ser där iaf lite bättre ut ;)
idag blire ridning, får se hur det går :) är ju så svag i alla muskler så orkar ju knappt hålla emot! ihih. återstår att se.



måste bara tilläga, igår kollade jag på fråga olle.. så pratade de om dildos och om killar. och om varför killar känner sig hotade.. så säger då amit (från ateens) att han känner sig hotad av dem.. så säger han olle: "vaddå är du rädd om de kommer i en grupp emot dig". hahah så jävla bra. asså killar är så fjantiga med sånt, en dildo kan endå aldrig ersätta den kärlek och värme en människa ger?;P menmen, eller vad säger ni tjejer, känner ni er hitade av en lösf*tta??
 hahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0