torsdag

elin väckte mig med ett sms och frågade om jag ville med till malmö.. men så har jag ju lovat att umgås med manuel för jag har jobbat och kommer jobba så mycket nu framöver..
men ja han och jag kan inte komma på vad vi ska hitta på och jag orkar (läs har inte lust) att bara glo. vill hitta på något skoj men allt ska ju fasen kosta en massa pengar och har inte så mycket kvar av min lön..

men ska iaf ta tag i mina garderober och flytta över allt till mina nya och slänga allt jag inte använder.. lär väl bli en del. sen kanske ta mig i kragen och verkligen städa rummet för det är jag så dålig på..

och igår kväll såg jag tisdagens dh och det var ju så bra, jag blir alltid så tårögd i slutet. de säger alltid de rätta sakerna som man riktigt mycket känner igen sig i..
imorgon lär det väl inte bli någon utgång heller. och sen jobbar man 13-23 både lör&sön, kul! eller inte.. men dubbelt betalt imorgon pga av allahelgona helgen så det är väl det enda +et.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0