Älskade Diana

så det är du som busringt mig från skyddat nummer, höll på att bli tokig! haha. får "svara" här ist, eftersom din mejl inte verkar funka ;D Saknar dig jätte mycket, men jag hoppas att du har det bra! Var glad för dina 21 grader, för enligt dmi.dk ska vi har runt 10! Och idag är det en tråkig söndag så jag tänkte faktiskt GÅ in till hbg för att sola lite (dock ta bussen tillbaka). Dels för att det är fint väder, dels för att jag behöver lite motion och jag har så jävla tråkigt. Hade du varit här så hade vi säkert gjort något skoj! Eller iaf slappat och kollat film! gud. låter som värsta kärleksförklaringen but you know what im talkning about ;) En månad kvar till din b-day från idag också! Och inte ens då är du hemma! kasst!

nu har jag skrivit lite, och samtidigt fått med lite om vad som kommer att ske idag..
eftersom issa fortf. verkar sova, anna ska plugga, manuel är spårlöstförsvunnen och bell verkar ha gått upp i rök så har jag sååå tråkigt!

Igår var jag iaf och bowlade med tjejerna på jobbet, men först åt vi en trerätters middag på bowlinghallen! Mycket mys. Efter två timmars mat och en timmes bowling bar iaf 4 av de sex som vi var ner oss till stinsen och tog oss en drink. väldigt mysigt att hitta på något så utanför jobb :) & på tisdag är det personalfest så vi får se vad som sker då ;D

adjö!

Kommentarer
Postat av: hihi

ja d kanns som vi har varsta karleksforklaringarna haha! usch vad jag saknar. kommer ju bli helt galen nar jag kommer hem kommer ju knappapst late dig va ifred !!!stocker!!! idag e har 28 grader fy jag dooor d for varmt i solen om man inte solar o badar, fast d gor vi m pina colada! hah jag vet jag ar torrast. jag ringer dig pa torsd o glom inte att ha m dig mobilen vart du an e alskar dig

2007-10-22 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0