brist på fantasi

så det blir ingen titel ;D
efter tre dagars 11-21 pass (okej, idag 11-19) så är man rätt slut. köpte lite godis och bröt mitt två (nästan tre) dagars nyttiga löfte, som vanligt.. så var uppladdad inför greys och såg det. efter det så såg jag lite på fråga olle, och kom på mig själv med att le stort flera gånger. roliga dem är ;D snart ska jag se gårdagens dh med, längtar!
nu lyssnar jag på min nya favvo låt, nelly med wadsyaname.. får så mycket tankar och känslor när jag hör den.. varför kan jag inte nöja mig med det jag ha utan alltid gå och längta efter något mer? finns det ens något mer än det jag har? och tänk så förlorar man det bästa man någonsin kommer att få?? suck.. DEPPIG vecka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0