dax för uppdatering kanske?

känns som att jag varit lite seg med att blogga.. men det händer så mycket annat. dessa två-nästan tre veckorna har jag varit ledig i två hela dar.. resten bara jobb. slitit! men det är kul med grejer att göra =) men jag hade gärna ägnat lite mer tid åt mina kära vänner och min pojkvän! Aja, septemberlönen trillar in imorgon och på tisdag är det jag som ska till väla innan jobb! Har ju hittat en massa grejer jag vill köpa =))

och diana som läser detta så hoppas jag att du har det super bra! för här hemma i sverige glider allt runt som vanligt! fast jag saknar dig min lilla gris och kan inte fatta att det är ca två månader tills du kommer hem! Det suger! saknar ju våra sovisdagar när vi inte gör NÅTT!

igår jobbade jag 12-17 och sedan blev det middag hos våra kära grannar. Alltid lika trevligt. men trött som jag var hade jag helst velat gå hem och sova vid 21, men lyckades hålla mig vaken till iaf 00! uhh ;P idag kommer mormor&morfar hit på lunch och tårta då min lillebror fyllde år i måndes. mycket mys.. Var förresten på den nya restaurangen bonasera. myse. hela familjen + manuel + angelica. me like! ;D

nu ska jag gå och ta tag i mitt rum som ser ut som jag vet inte vad! hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0