en dag på väla med Bell

var mycket mys. spenderades en del pengar men sen så köpte jag faktiskt en present till manuel och lite sånt annat viktigt! sedan åt vi mat på taco house, eller vad det heter, men där var vädligt gott faktiskt =) råkade ta lite för mycket sås bara ;D haha.

Har du tråkigt? Gör då detta testet;

ÄR DU EN FJORTIS?

Fester:
[ ] jag blir full på folköl
[ ] jag har sex med flera
[ ] jag röker
summa: 0

Självbild:
[] jag försöker vara normal
[ ] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[ ] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
summa:

Beteende:
[ ] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ ] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[ ] jag är så hetero man kan vara (och hur vet man det :S)
[ ] men har hånglat med samma kön för att det var kul
[ ] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[ ] jag kramar istället för att säga hej (beror på vem det är)
[ ] jag kindpussar folk
[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[ ] jag lyssnar på radio
[ ] jag lever för mina vänner
[ ] jag följer känslobaserade serier med hela mitt hjärta och kan gråta när fiktiva karaktärer dör ( affaaan )
[ ] skolan är inte viktig
[ ] jag läser aldrig frivilligt
[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är
[ ] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
summa:

Kläder och stil: jag har/bär
[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ ] foundation på läpparna
[ ] sveamössa
[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ ] lånade kläder dagligen
[ ] en henry loyd jacka
[ ] stora glasögon
[ ] fakeväska
[ ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
summa:

SUMMA:
så tråkigt men vad gör man ;D hiih. so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0