förkyld som in i norden

Lördagen slutade jag kl 17 och enda sen dess har jag bara mått sämre och sämre.. och det enda som håller mig uppe på benen är alvedon, helt ärligt. så jävla jobbigt eftersom jag bara jobbar mån, tis och ons sen är jag ledig i nio dagar. kunde man inte bli sjuk då?? NÄÄÄ. så jävla irriterande och gud vad jag klagar ;d

menmen, sånt är livet. sitter nu hos bejbe medans han är tråkig och spelar dota. tönne :P igår såg vi scarface (som jag aldrig sett tidigare) men sen i slutet hackade sig hela filmen och skit tråkigt asså. ville ju se slutet! får väl se om det går att bränna ut någon ny skiva ikväll ist =)


nej nu orkar jag inte blogga mer ska lägga mig och tycka synd om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0