gårkvällen? ;P

började med att älsks mamma och pappa kom och hämtade mig och vi for hem till dig och åt kina mat. mumma! me love it. hihi. sedan gick jag och pälski hem till nicholas där vi mös och kollade lite på film, scarface, igen?:P från att ha sett den 0 ggr till 2 ggr på en vecka. haha. jaja. sen hände väl inte så mycket mer av intresse, vi gick hem och sussade sött, eller jag var snorförkyld så var lite jobbigt. sen gick jag faktiskt och solade idag på morgonen, min hy har blivit så dålig! om ni nu ville veta.. så känns som om den behöver lite sol, även om det är fejk.. får se om det blir bättre då :) men blev bara 12 minuter och det var tur för det solariumet sög även om det var oasis. sur jag blev. aja..

nu ska jag leka bell och lägga in bilderna på mina två favvoköp från igår..

trodde jag ja, men mitt internet vill inte lägga ut bilderna så får väl göra dte på bilddagboken för nu har jag fasen tagit kort på det och då ska de komma till nån nytta!


Kommentarer
Postat av: dusturbia haha

antligen har du sett scarface, jag e stolt over dig gullet ;) jobbar du ihjal dig el ?! for jag har ringt dig typ en milj ggr m inge svar :/ nar jag ringer sa e d dolt nummer , svara nasta gang!! saknar ju dig :( har e lite trist vader m d fortf cirkus 21 grader pa natterna.. alskar dig min hunny

2007-10-20 @ 16:05:03
Postat av: Isabell

haha.. där ser du.. det är inte så lätt att leka mig när tekniken inte fungerar ;) hihi

2007-10-20 @ 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0