helgen som gått

i fredes var det meningen att jag skulle jobbat 11-21, men det blev 11-23. pain in the ass jobbigt asså. haha. menmen. det är money.. som behövs! men jag skulle vara lite snabb och fixa fritöserna så brände jag mig på den så inihelvetevarmaf**Toljan. fint lila/rött märke man har på armen! inte min dag! haha.

iaf, lördagen var betydligt bättre. startades med en liten sovmorgon och sedan åkte familjen till morfar (och mormor) eftersom han fyllde år då.. vid 18 begav jag mig till linkan och så hade han lite ferre. så himla skoj att träffa alla igen! Cicci, simon zsoli linkan alex peter, linus och elin såklart men det var inte lika längesedan ;) sen var där en massa annat folks om jag inte riktigt kommer ihåg namnen på :P lite cicci smitt där? ;P
sedan skulle man ju vrida tillbaka klockan en timme, så när zsollan skjutsade oss till stan var hon 3... men så stod min buss där så fick jag lite panik, så sprang jag till den så sa han att klockan var 4 (så bussarna hade inte vridit tillbaka klockan) så jävla tur hade jag. annars hade jag fått ta taxi hem och det är dyrt :P hihi snålis man är. hahaha.


image62 image63 glömde att jag hade kameran med mig så blev bara två bilder, men nog så snygga va? ;) motiven är ju iaf det ;)

sen är jag lite sur för att magnus betnér biljetterna tog slut på tre dar. så himla dumt, får hoppas att folk ångrar sitt köp??. vi ville ju så gärna gå att se honom! usch vad man kan klaga och nu väntar jobb 11-21 mån, tis, ons! slit! hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0