jobb jobb jobb

denna helgen har bara bestått av jobb! Fre: 16-23 Lör: 13-23 Sön: 13-23! Slitigt! men så får man pengar så ja.. men däremellan har jag väl bara sovit så jag har inte så himla mkt intressant att berätta..
så jag har inte hunnit uppdatera här så mycket heller. men jag måste fråga, läser du fortf. diana? =) kommentera isf! Tänker på dig och fattar inte hur jag ska klara mig till december! menmen, får försöka hålla ut ;)

Jo i torsdes ramlade jag av hästen och aj det gjorde ont.
idga blir det jobb, igen. 14-23. Yes en timme mindre ;D men saknar min bejb.. inte setts på uuurlänge och vi lär ju inte ses hela nästa helg heller! suxs..

men igår var magnus carlsson på jobbet och han kom till miiin kassa. haha. skit nöjd :P en kändis där lixom, hur stor chans är det? måste skvallra lite om att jag först inte kände igen honom för att han hade MYCKET hår. en bra operation då alltså.. sedan var han brunett, mycket snyggt.

nej nu är det dax att borsta gaddarna och ge sig av!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja massagen var helt underbar :D Mitt kära lilla impulsköp var en sorts ljusstake som var alldeles för dyr, det insåg jag när jag kom hem :P Så den har jag lämnat tillbaka och fått 500 kr mer på fickan :P haha!

2007-10-02 @ 13:14:59
URL: http://helle86.blogg.se
Postat av: diana

ja jag laser fortf hihi :D fast kommenterar varje gang som jag laser sa d e inte sa ofta :( saknar alla sa mkt.. vill bara umgas som forut:) lar bli massa m roligt nar jag kmr! sara vi maste prata, hor av mig snart, alskar dig

2007-10-09 @ 18:38:27
Postat av: anonym..

uppdatera bättre tösabit!
6 ggr om dagen är regeln...

2007-10-14 @ 00:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0