Måndag

idag är det måndag (no shit? ;P) och idag är det frissedax! äntligen har jag tagit mig i kragen och bokat en tid. får bara se hur det blir sen, har inte riktigt bestämt mig! Men innan det är tid för att bli ompysslad måste jag hinna med ett par ärende i staden. Inom nordeaskitbanken och avsluta mitt konto på reeedigt! cpbank. kommer aldrig släppa det :P tråkis jag är. sen ska jag försöka hitta mina ljusgråa tajts/strumpebyxor som jag så gärna vill ha??? hittar inte det nånstans! är det någon som har några bra tips so dont be shy, just give 'em to me! på kuppen lär dte väl bli ngr tröjisar också, känns som att jag behöver det!

ikväll blir det mysefika med bellan, me like <3<3


mitt nya favvohalsband





Kommentarer
Postat av: Isabell

haha nördis på dig med som lägger upp bilder på ditt smycke. men det är faktiskt roligt med egna bilder :D

2007-10-22 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0