personalfest

i tisdes, lite sen jag är på att blogg? Iaf. det började med att alla åkte ner till malmö till något gocarthus. mycket roligt fast jag sög! det är faktiskt riktigt svårt och läskigt, min "bil" bara gled hela tiden.. läbbigt ;p efter det var det mat och lite möte och efter det skulle vi göra en aktivitet som jag fasade för, laserdome, för det suger jag verkligen på. har ALLTID kommit sist. men härochhäpna, kom faktiskt TREA! det är inte dåligt det. moahaha. känner mig lite duktig ;D

igår var jag hos anna lite snackade och bytade grejer. efter det åkte jag till jobb, 16-23. :) en ganska lugn dag med lite små rusher då och då, helt ok!

idag är det ridning, ska bli myys. hoppas att pållen är på bättre humör ;D haha.

Kommentarer
Postat av: maria

vad har du för pålle? :D

2007-10-25 @ 22:09:11
URL: http://w3sterd4hl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0