tisdag

nu ska jag försöka hinna blogga lite snabbt innan jag ger mig iväg för dagens äventyr (?)..
igår åt jag och bellan på bagatelle, pasta med scampi. mumma. efterrätten åts på mezo, var ju tvungen att testa deras paj efter testet i hd, men jag håller faktiskt med reportrarna. lite väl mycket deg och lite väl lite blåbär? Håller mig till brownin i fortsättningen ;)
Innan dess var jag faktiskt och klippte mig.. blev väl sådär. är ju aldrig nöjd, dels för att  det ser så jävla "färgat" ut, sen så var dte inte riktigt så jag tänkt mig. inte för att jag hade tänkt mig så himla mycket.. men ja. blir väl nöjd om en vecka när det är lite mer invant! Köpte dessutom en tuff tröja igår;D bild kommer senare..


nej diana jag glömmer inte torsdag ;) ska ha mobilen på högsta ljudet brevid mig varje minut! hihi..

Kommentarer
Postat av: love

hunny forlat att jag inte ringde men satt i mote och sen va d forsent for da jobbade du val ? ringde nu for en liten stund sen men antar att du jobbar igen :( jag forsoker nan gang i helgen hihi har massor o snacka om ;) alskar dig !

2007-10-26 @ 15:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0