bornholm

har jag varit på heeela helgen. lite smått mys med släkten =) kände mig lite kreativ och tog lite fina bilder, tyckte iaf jag ;D
image60

 men så jätte mycket spännande hände det inte, inte något som ni är intresserade av ;D
men till helgen är det ferre och anna försöker få mig att köpa saranoff med henne men mina erfarenheter av det är ju inte så jätte bra, men enligt henne är det perfa så vi får se ;D måste tänka lite! hihi. och lyllos mig får sova hemma hos henne efteråt ;D hon är snäll hon anna ;)
Lördagen hoppas jag också blir bra, bara jag inte ska jobba? dööö om jag ska det. kan ju inte ta mig hem :/ får fjäska lite, brukar gå bra då ;) haha. Tjejkväll till en början m tacos spirre och singstar. woho. så håll er borta från slottshöjden om ni inte vill bli döva, för jag sjunger nämnligen inte sååå super bra. och kommer anna och cicci med ska ni nog hålla er borta från hbg, tre stycken. hihi nej anna jag vet att du ska läsa och du sjunger sååå bra, speciellt när man går upp för trappan hos dig: "under my umberella ella ellla elllaaaaa" hahahah. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sådär kul kanske =/ Vi ses på lördag, fullt ös :D

2007-09-18 @ 23:21:05
URL: http://helle86.blogg.se
Postat av: Elin

Halloj=) jag hittade precis dig här. imorgon ses vi heting=) haha eftersom ni sjunger så kasst får jag och issa sjunga, amanda är ingen stjärna hon heller! hahaha=) kyss

2007-09-21 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0