boy im too cool for you ;)

woohooo min bloggis blir mer och mer poppis ;D hade varit skoj att se vilka som läser men alla är torrbollar och kommenterar aldrig ;D

måste bara tillägga att idag har jag för första gången på ett halvår lagt in bilder på bilddagboken, har bara haft den för att snoka men har fått skäll av både anna och min bror att jag är tråkis så jaja. http://slb.bilddagboken.se tror jag att det är ;D
idag var jag nere och gymmade lite, så tänkte jag träna kondition efter men så stod det en lök brevid just den maskinen jag ville ha så jag kunde inte vara där ;/ fick ont i näsan. hahah där var jag taskig men man måste ju kunna andas ordentligt! sedan var jag hos anna och mös lite, var meningen att vi skulle plugga teori men vi såg vänner ist, mkt bättre!

 



Kommentarer
Postat av: dusturbia ;D

hihi hej alskling! jag ar en av dina evigt trofasta bloggfans hahahah :D kommer fortf ej in pa hotmejl sa kan ej skriva m kul o snacka m dig hhi o jag ringer igen i helgen festa ej for hart nu bejb for det ska jag haha! :D nej skoja, alskar dig halsa alla<3<3

2007-09-20 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0