hela veckan som gått

har jag jobbat (förra då) förrutom i torsdes, då var det ridning :) Lösgörande arbete och det gick super bra! helt fantastiskt!
trivs så bra på jobbet, alla är så trevliga där :)

I fredes ville jag, bellan och anna till tivvan och så blev det. Lite förferra hos anna ;D

efter varesen vinare var man lite vinglig på benen och vi begav oss till steak eftersom anna kollat fel på bussen så vi hann inte stinsen ;/ another day! ngr cider där och in på tivvan! Jag tror jag hade skoj ;D musiken sög iaf tolle. dumt. och vi glömde ta med vip och grejer men vi hade iaf myyyys tillsammans ;D hiih.
Lördagen skulle jag jobba usch vad bakis jag var på morgonen. men smällar man får ta, tur att bossen är snällis ;D dagen gick ganska fort sen hem till bejb och edvin öla lite där =)
Söndagen jobb igen från 13-22. och igår 16-23. Make some money.. annars har det väl inet hänt så där super mycket!

tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0