it's britney bitch

i fredes skulle jag och annapanna ut, men det resulterade i att jag gick på bussen, betalade och av och gick hem till mig och mådde såååå dåligt. och mamma bara skrattade åt mig! Redit störigt! ihih anna hann lite längre ;D
men vi hade iaf trevligt! men aldrig aldrig S! jag ska lita på min inre känsla nästa gång och inte falla för grupptrycket, haha ;P
http://slb.bilddagboken.se
Lördagen var man så inihelvetebakis och åkte till issa vid 14. då började vi förbereda inför kvällen, vi lagada tacos och så mumsigt. vid 18 kom helena, sara, madde elin amanda och anna. så åt vi först hos issa för att senare bege oss till hennes bror. där förfestade vi lite (dock inte jag) och begav oss in till staden!
Söndagen skulle jag upp tidigt och jobba, 11.30-19.00. lite småtufft faktiskt. var rätt trött igår kväll.

min nya favvo låt är ....................... Gimmi more med brittan och ti. den är faktiskt riktigt bra, en pumpar låt! ;D och brittan är faktiskt rätt bra tycker jag. hon kan ju inte hjälpa att folk gör allt för att få henne att framstå som dålig. Att göra slut med världens bästa pojkvän (justin) för att sedan gifta sig med en som bara vill åt henens pengar kan inte vara lätt.. nej nu är jag ju likadan men jag tycker bara att man ska sluta lägga sig i andras liv och låta de leva som de vill. Vill man raka av sig allt hår så får man väl göra det om man vill..

Idag ska jag äta lunch med min pojkvän på asia kock. fyyy vad sugen jag är. min favvodag med! hihi. godast mat idag ;D om de inte bytat vill säga, då blir jag ledsen ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0