kebab

var jag och anna och åt igår. MUMMA. för längesedan jag åt det, glömt hur gott det var ;D
men innan dess var vi duktiga på körskolan så vi förtjänade det! på kvällen var jag ute med lite jobbekompisar och busade. trevligt värre :) för mkt öl och drinkar resulterade i en häääärlig baksmälla imorse. Vaknade när Vilda (issas hund) slickade mig i ansiktet, fin väckning det ;D sen var jag tvungen att bege mig hemmåt för att byta om till ridkläder och sova en timme eller två eller vad det blev...

och nu sitter jag och försöker övertala anna att hon ska skicka en bild på sin nya hårfärg men hon är envis som en gammal get (citerat från lotta på bråkmakargatan;P) och vägrar! KASST! haha


bilden är på liberty som jag red på idag! fin pålle ;D


image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0