Love is wicked.

I fredes var dte party för hela slanten, det vill säga ca 170 kr ;D oooh jag är en sådan torris ;D
hemma hos mig först, sen bellan och sen tempel. Jag och anna har blivit så tåliga mot alkohol så det är tråkigt! sjukt mycket folk på steakhouse också, bara trångt och tråkigt. Tempel var väl okej, fast alla virrade runder och simon var snäll och bjöd på en tequila shot fast att jag spyr av det ;d det var ju inte billigt heller, vi trodde våra öron skulle ramla av, 68 kr för EN! sinnessjukt! Får bjuda tillbaka när jag får lön ;D


Det sjukaste var endå i fredes, att någon blev skjuten på knutan. så jävla knas. Igår åkte hela familjen upp till halmstad till våra släktningar och åkte till något som kallas fort arsos tror jag, typ fångarna på fortet inriktad. riktigt roligt, men svårt! kluriga gåtor och man skulle hoppa runder och ha sig ;D sen åt vi sjuukt god middag, riktigt gott kött med klyftpotatis och sås och nannade över :)
 Imorgon blir det jobb och en liten träningsrunda, känner att jag behöver det...

dax för lite telefonsamtal ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0