sköna lediga dagar

har jag haft. måndagen var det lunch med bejb på asia kock, älska kina mat. finns inget bättre! haha. sedan promenerade vi lite och utförde lite olika ärende och liknande. vädret var ju så himla skönt också så det var ju ett stort +!
sedan nannade vi hos honom och kollade film och mös. Tisdagen gick vi hem till nicolas och vi tre gjorde hamburgare, riktigt gottit! sedan kom marcus och sl och vi snackade lite skit. sen var jag faktiskt tvungen att åka hem för det var ju dh ;D

idag tänkte jag gå och träna, men när jag var halvvägs till bussen kände jag att där var ingen ork till det, och hur lönt är det då? så jag vände, kom hem och satte igång en tvätt. sååå duktig jag är ;D ikväll blir det en mysefika med bellan. vad jag ska göra under dagen är dock ett mysterium för jag är otroligt uttråkad, kan inte bara sitta still! kanske gå en promenad, det är ju rätt fint väder ute! :) men inte så roligt att gå ensam. AJA. skriver laaater ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0