äntligen!

är jag klar med teorin. känns så fruktansvärt himla skönt! hihi. bokade den privat, eftersom jag inte orkade sitta på körskolan. men snacka om att jag var nervös! hihi. när jag hade gjort alla frågor gick jag tillbaka till dem jag hade markerat och fixade dem. och sen gick jag igenom fråga för fråga en gång till för att vara på den säkra sidan. och när jag hade 4 frågor till att gå igenom kunde jag knappt hålla mig, ville bara klicka på knappen! hihi. sen gjorde jag det och då vågade jag knappt kolla! men GODKÄND blev jag och det känns sååå bra. hihi måste ju skryta =) bara halkan och uppkörningen kvar nu.. gött..

sen mötte jag upp issa för en runda i skogen, och gick nog med värsta smajlet. åkte sedan till mammis jobb och vi fikade på alexandras, åt en grillad panini. älskar ju det. med mozarella och salami. sjukt god =) efter det åkte vi en sväng inom djurriket och maxi. hihi. och nu är det snart middag och efter det är det tänkt att vi ska äta våfflor, för att fira lite! och imorgon blir det favvo mat från favvo big buddha ;)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!! Vad duktig du är :D

2008-04-02 @ 22:23:29
URL: http://helle86.blogg.se
Postat av: issa

Grattis, är så stolt!!!! :)

2008-04-02 @ 22:24:34
Postat av: elin

grattis sara!! antligen satter du lite fart=)
vi ska festa nar vi kommer hem okej? jag e mega fest sugen, hihi.

2008-04-03 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0