baby you should let me love you

okej, jobbat sjukt mkt nu känns det som (om man jämför med vad jag egentligen ska) och helt fel tider. stängning igår, var hemma vid 1 och upp igen 7,30 för att jobba en etta. snacka om att man inte var som man ska. att mina allergipiller dessutom gör mig sjukt dåsig och yr gör det ju inte bättre. och nu får jag inte lov att dricka milkshake för evelina mer (kanske bara är bra? inte för att jag gör det så mkt menmen.) eftersom jag nu på sistatiden har fått brainfreeze och blivit helt borta. det är sant hahah. helt sjukt. iaf, på vägen hem igår träffade jag en bekant och jag fick babbla en massa. tyckte nästan lite synd om honom och kom på mig själv att tänka, fan vad jag babblar. men det är väl vilket humör man är på, som nu, orkar ingenting och tycker det är rätt skönt att bara vara hemma.

så är man hemkommen från ridhuset och är helt slut. gick faktiskt rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tränar på nautilus :D du då?

2008-04-17 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0