footprints in the sand

igår jobbade jag hela dagen, suck vad trött jag var efter det. duschade och fixade mig på jobbet, har aldrig kännt mig så fräsh när jag gått därifrån haha. och nog aldrig luktat så gott ;)
mötte diana och hennes vän från ryssland på mezo (kmr tyvärr inte ihåg vad hon hette, det var svårt haha). vi satt där och snackade och åt. var dock meganervös för jag hatar att prata på engelska, men jag tror det gick rätt bra. hihi. bra övning iaf nu när man inte går i skolan så man inte glömmer bort det helt. åkte hem och såg 2 1/2 men sen sussade jag rätt sött..

nu på morgonen började jag dagen med ett avsnitt av 2900 happines... simon är ju såååå söt. eller sören (med ett konstigt ö, kan inte göra det) ska bidra med en bild så att ni också kan njuta av honom haha..
 visst är han söt???


sen nu sitter jag och läser lite i natasha peyres blogg. och hon är ju också sjukt snygg. tänk att ha den kroppen! och hon verkar faktiskt vara riktigt gullig och jordnära.




nej nu ska jag ut och kika i posten om mina böcker har kommit haha!

Kommentarer
Postat av: issa

Ellerhur, man ändrar uppfattaning om henne när man läser henne blogg :)

2008-04-10 @ 13:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0