frisyrproblem

ohh just nu är mitt hår, bläää. älskar mitt blonda hår, men nu har det fått någon tråkig nyans och jag vill inte bleka det mer, är så himla skört i topparna och luggen ska vi inte snacka om. så nu tror jag att jag tagit mitt förnuft till gånga och bestämt mig, nästa gång hos frisören ska det gå åt det ljusbruna dvs. det skonsamma sättet för mitt hår. kosta vad det kosta vill. men vet bara inte hur? vill inte ha det så rött, och absolut inte åt det gröna, utan en snygg ljusbrun/mörkblond nyans med lite slingor i.. hmsss.. vad tror ni?
efter att ha fått ÅNGEST i morse när jag provade ett par shorts jag köpte FÖRRA sommaren och insett att de inte passar eller sitter för för tajt har jag bestämmt mig för att ta träningen ett steg längre. inget slarv med maten nu på ett tag, för såhär kan jag inte ha det. kanske detta är en anledning varför jag går och är deppig.

igår, hade jag och evelina en faktiskt underbar stängning, och jag var på jättebra humör när jag kom hem. sådana tillfällen på jobbet älskar jag, när allt går bra fast att det är en del att göra. sååå, jag har varit på bra humör tills jag provade shortsen haha. my bad..


nej nu ska jag ut i solen lite innan jag ska se gårdagens dh =)

Kommentarer
Postat av: helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-17 @ 13:46:23
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0